23. 1. 2012

TUSAL 2012

Na blogu Cyber Julki jsem našla moc pěknou akci. Vlastně mě navigoval příspěvek Jolanky :o) Je to pro mě druhá taková zkušenost ve virtuálním světě. A jen žasnu, čeho všeho se člověk "nedožije" :o))) (chce se mi napsat - na stará kolena, no ale ten dovětek budu používat až za dva roky...:o))
Moc se mi tato akce zalíbila a jsem ráda, že se také mohu zúčastnit.
Jedná se o celoroční sbírání zbytečků bavlnek z vyšívání, či malinkých odstřižků ze šití a dokonce Julka "povolila" vstup i úplně netextilním tvořilkám, takže i kousíčky po scrapbooku a jiných technikách jsou povoleny. Sbírá se do sklenice, kterou si každá může, či nemusí ozdobit dle své fantazie.  Podmínkou je každý měsíc, v den novoluní  umístit na svůj blog odkaz na Julku a fotografii své sklenice i když v ní za celý měsíc nepřibyla ani nitka:o) Dále každá z účastnic zašle na její adresu malinký "dáreček" ( hand-made) a ty pak všechny budou po novém roce odeslány jedné z účastnic, která bude vylosována (pakliže splní všechny podmínky za celý rok).
Takže tady je moje sklenice od kávy, kterou snad i jednoho dne ozdobím :o))


No a toto je výsledek naší malé, komorní akce "Každý každému kousek"- ze severu Moravy. Stydím se, že jsem s tím nádherným topíkem ještě nic neudělala, ale asi, jak je u mě zvykem, to chce čas a pak TO přijde! :o))


3 komentáře:

  1. Leni, jsi šikovná!!! Já se ani neobtěžovala popsat akci. Ale ty jsi to udělala pěkně! :-) A ten top... opravdu krása! J.

    OdpovědětVymazat
  2. Přiznám se, že jsem bloger začátečník a taky žasnu :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, za inšpiráciu, fantáziu posielam ocenenie (u mňa na blogu).

    OdpovědětVymazat