29. 1. 2012

Mrzne až praští...


Mnozí už nedoufali. Já také...
Mnozí už natěšení na příchod jara. Já také...
A ejhle! Příroda řekla: "Je leden, mělo by mrznout!" No a tak tedy mrzne. Což o to, my vytáhneme podvlíkačky, oteplovačky, kulichy a teplé rukavice, ale co tam venku? Co zvířata? 
Byla jsem se projít v lese u zahrady. Ve městě inverze - tady nádherně svítilo slunce, i když, chtělo by to ještě tak 100 výškových metrů navíc pro absolutní azuro... Pobíhala jsem kolem potoka a nevycházela z úžasu, co dokáže teplota pod nulou vytvořit z vody! Pak cestou lesem k chatce jsem chtěla uškubnout nějakou větvičku borůvčí domů do vázy a měla jsem problém najít keřík, který by měl zelené konečky. To ta zvířátka - všechny keříky okousané až na tvrdé dřevo! Tam, kde v létě rostou maliny a ostružiny - sníh rozhrabaný až na zem a všechno, co bylo jen trošku zelené, sežráno. Všude po lese i blízko chatek stopy srnčí i dravců. Občas "lesní postýlka", občas hromádka bobků... Za potokem, kousek pod  hájovnou, krmelec. Pan hajný se stará a nejspíš i hodní lidé.
Máme hodně jablek. Nejspíš, když pojedu za pár dnů zase sypat ptáčkům, projdu se s igelitkou jablek do lesa...Slibuju.












6 komentářů:

  1. Také jsme dnes byli venku. Na sněhu je vidět spousta stop zvěře i v blízkosti příbytků. Mráz je pořádný, dnes jsme poprvé vstoupili bez obav na led a litovali, že s sebou nemáme brusle.
    Leni, když už jsem zaskočila, nemáš, prosím, nějaký tip nebo odkaz, kde bych mohla najít různé druhy vyšívacích stehů? Mám na mysli spíš takovou volnější formu vyšívání - uzlíčky, obnitkové, kroužkovací stehy a tak. Na netu vídám takové obrázky - aplikace doplněné výšivkou a chtěla bych to použít pro svou práci s vlnou.
    Hezký zbytek víkendu!

    OdpovědětVymazat
  2. Lenko, opět krásná pohlednice! :-) Máte tam pěkně! J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joli, dneska bylo. Manžel byl na běžky a nahoře (Ostrý, Slavíč) absolutní azuro!!

      Vymazat
  3. Leni, krásně jsi zachytila zimu a její umění, hezké dny,
    Marcela

    OdpovědětVymazat