7. 5. 2012

O mé genialitě....


Budou to co nevidět dva roky, co jsem si ke kuchyňskému nádobíčku pořídila nový ruční šlehač, neboť ten starý – mimochodem velmi dobrý pomocník a trvanlivý k tomu – už se pomalu ale jistě odebíral do věčných lovišť, což dával najevo smrádkem z větracích mřížek.
Koupila jsem si jej bez takového toho bazmeku  - mixovací noha, či tak nějak se tomu říká… To mixování totiž ještě můj stařeček zvládal, neboť tento úkon netrvá tak dlouho, jako šlehání…
Jenže už  i na tuto jednoduchou a rychlou činnost začal nadávat smradem a tak jsem zapátrala na netu, zda se dá tato noha – nástavec dokoupit. Dala, i zakoupila jsem výrobek a začala používat.  
JENOMŽE…. Můj nový Boschík z ničeho nic přestal poslouchat a jeho funkce skokového přepínání pro šlehání se zablokovala! Pokyn turbo vykonával bez kecání i s metličkami i s nohou. Ale pracovat pěkně po rychlostech až k nejvyššímu stupni se mu rázem nechtělo. Zkoušela jsem s ním třepat, jestli neštěrká – že by se mu jako uvnitř něco uvolnilo a blokovalo funkci – ne, nic.
Umíte si představit turbo zpracovávání třeného těsta, když potřebujete zamíchat na nízký stupeň moučkový cukr = práší se….hladkou mouku = práší se….?
Ano, mohla bych tyto suroviny vmíchat vařečkou, ale proč, když mám mixér, no ne? Ne, já jsem použila jedinou v tu chvíli dostupnou funkci – turbo!  Jak vypadala kuchyň a já… Fotky nebudou.
Celá nešťastná jsem začala komunikovat s internetovým obchodem a jejich poradnou, se servisním střediskem, ofotila jsem si záruční list, napsala elaborát s popisem, co mému broučkovi je a chystala se, že už ho teda v pondělí zabalím a podám na poštu….
Ale, než jsem ho chtěla strčit do krabice, říkám si: „Ještě zkusím cvaknout, jestli nedostal rozum“. (Tady by teď mělo být minimálně 7 smajlíků s vyvalenýma očima) Cvakal krásně napravo i nalevo.  „Týbrďo! Funguje! Dobrý – nikam nepojedeš!“
A včera?.... Brokolicový krém si žádá turbo mixování nohou. Tož jsem mixovala. A co myslíte? Jen tak, ze srandy jsem zkusila, co na to přepínání rychlostních stupňů… NIC!!!
Zase nešel!
Vzhledem k tomu, že zásadně nečtu návody k použití – co asi tak může být složitého na mixéru, že? – jsem svěsila ramínka s tím, že ho sbalím a zajdu na nejbližší prodejnu, jestli by se mi na něho nekoukli a neporadili wo co gou… I za cenu, že se strapním, jako nedávno s kulmofénem… :o)
A pak….HEURÉKA! Ono totiž, když se vycvakne ta noha, je tam takový šíbr a ten se má zatáhnout, aby nedošlo náhodou k úrazu, nebo namotání třeba utěrky, protože v těle mixéru je ta rotující část, no a to je právě ta sranda! Jakmile to člověk zatáhne, mixér funguje jak má, jakmile ne, způsobí to blokaci a přepínač nefunguje….
Takže ve výsledku, není to ani tak popis mé geniality, jako spíš popis mé začínající senility, neboť ten samý mechanismus je i na starém přístroji….
Ano, zveřejněním tohoto mého postřehu se ztrapňuji před mnoha inteligentními osobami a tímto se trestám za to, že nečtu návody k použití….
P.S. Nejsem blondýna….O to je to horší…
P.S. Nic proti blondýnám…♥

Žádné komentáře:

Okomentovat