30. 8. 2015

Na ruku..

"šperk" pro švadlenky :))
Nedávno jsem byla vyzvána k akci jednou paní z Fleru k vytvoření plstěného jehelníčku na ruku. A to je přesně to, co občas potřebuju. Buď někým nakopnout, nebo nečekaný přílet a políbení Můzou.
A tak jsem se snažila, protože "úkol zněl jasně" - bude to dárek pro švadlenku až k Pyrenejím do Francie. Tož totok?! A tak můj malý růžovo-fialový bobeček pojede až do Francie... Mám radost :)
A aby si paní měla z čeho vybrat, vytvořila jsem jehelníčky 4 - každý jinak barevný..
A jsou na Fleru opět všechny 4 - i ten růžový, neboť jsem vytvořila dva, abych vyhověla délce gumičky kolem zápěstí.





Jsem zvědavá, jestli se najde někdo, kdo identifikuje pozadí, na kterém jsou jehelníčky focené...? :) 


4 komentáře:

  1. Leni, jehelníčky máš kouzelné! A to pozadí? No, vypadá krásně, ale hádání přenechám dalším :) J.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný a určitě šikovní pomocníci ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Jani :) Doufám, že i obdarovaná Marie ve Francii bude spokojená :)

      Vymazat
    2. Díky Jani :) Doufám, že i obdarovaná Marie ve Francii bude spokojená :)

      Vymazat