3. 8. 2015

Black currant..

...aby to nebyly jenom baráky, tak to budu střídat. Třeba zrovna aktuální téma - marmošky z čehokoliv. Já poprvé v životě letos dělala marmošku z černého rybízu a to ZA STUDENA.
Teda marmošku z černého rybízu jsem už dělala, ale za tepla. Prý se nemusí dávat do lednice. Ale že máme velkou, tak je na úplně horní polici, protože CO KDYBY??!
Navíc jsem přidala i nějaký ten vanilkový cukřík a nakonec na vrch do každé sklenice taky rum, co paní. :) Můj táta říkal, že nic lepšího ještě nejedl :o))

No a taky fotky... Poslední rok jsem se hodně věnovala (a pořád mě to drží) focení. Střídám objektivy a dokonce jsem našla i náš první rodinný fotoaparát - Zenit a z něj jsem začala používat krásně malující staré sklo - Helios 44M-4.
Tyhle fotky jsou pevnou 50 Canon.






Tradááá!
Kromě černého rybízu mám ještě asi tunu angreštové marmošky... :)
Kdo to bude jíst?...



1 komentář:

  1. Leni! :) To je doba! :) Marmošky přeju, ať chutnají!! a fotečky parádní. Těším se na pokračování!! J.

    OdpovědětVymazat