14. 10. 2012

Myši....

Čičí, koukej, myší.... :o)

Nejdřív jsem chtěla dát bílé myši jméno "Delirium", ale pak jsem nevěděla, jak k ní pojmenovat tu šedou, no a tak jsou to jenom kámošky našeho kočky... :o)
A jsou na Fleru





11 komentářů:

  1. Myslím že čičí by radši živou myšičku:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o)) jenom jestli by se nepolekal! :o))))

      Vymazat
  2. No ty josu .. ale nej je ten tvůj kočičour ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o) Dík - já mu to vyřídím přes misku :o)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Zbaštil ne, ale líbí se mu, jak se mu ty moje výtvory vždycky zaháknou za drápy! :o))) To bych ho někdy taky vzala hákem...grr...

      Vymazat
  4. Leni, ty jsou jako živé, vidím, že Tě plstění opravdu uchvátilo, co bude další, kočička?:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, kočku už mám - Britskou modrou :o)))

      Vymazat
  5. Leni!!! Ty už nevíš, co bys vyrobila, viď? Jsou parádní!!! A že kočičák se takhle krásně nechal vyfotit... je to opravdu model! :-) J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no..on se tam tak válel... a dcera říkala, že by to bylo "stylové", tak to tak vyšlo :o))

      Vymazat
  6. Ahoj. Leni děkuji za krásné komentáře. Fakt se červenám. No ale tohle! tak to je tedy bomba. Jana

    OdpovědětVymazat