6. 10. 2012

Cinkání o babím létě...

Pořád je okukuju...přemýšlím z čeho...a pak si vzpomenu na sklíčka z pláže na Sardinii..

Mořem a pískem krásně obroušené kousky sklíček, pozinkovaný drát, větvička z lesa, provázek a pár hodinek špekulování. A je to! :o) Mám ji - "zvonkohru", která trošinku cinká, ale protože bude s největší pravděpodobností viset na stěně, cinkat už nebude...
A taky jsme s mým tátou trochu "vylepšili" vstupní předsíňku do chatky.....Ta bílá mně ještě pořád drží... :o))








 Mozaiková lavička je vlastně nelavička - bojím se, že kdyby si na ni někdo sedl - spárovačka nevydrží. Nejspíš ji budeme muset zespoda ještě vyztužit.

 A taky kočka byl nejspíš naposled letos vyvenčen. Užil si to. Dokonce se vyškrábal i na jabloň.
(...museli jsme ho pak ze židle zachraňovat... :o))




16 komentářů:

  1. Leni, Ty jedeš! Tolik krásných věcí! A ta zvonkohra... je škoda, aby necinkala, tak třeba ji zase na léto vyvěsíš někde do vánku ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem se rozhodla - tuhle nechám na zdi, ale kamarádka už něco keramického kutí, tak na venek - pod přístřešek, bude cinkací.. :)
      A děkuji...

      Vymazat
  2. Leni ta zvonkohra je překrásná!!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. ta zvonkohra je parádní. a taky kocour. moji prarodiče měli kdysi siamskou kočku, ale ta měla kratší chlupy. byla to pěkná potvora, ale halt krásná :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :))Ten náš je někdy mazel, někdy potvora:o))) Je to ragdoll. Siamky jsou moc krásné, ale dcera chtěla chlupáče..:)
      A děkuji... :)

      Vymazat
  4. Leni ... to je krása ... u nás vysí u babičky zvonkohra z achátů nad elektrickým topením .. a cinká, jak jde teplo ... je to tak příjemné ...

    a lavička nelavika je nádherná .. asi si nechám poradit čím se to lepí a spáruje ... stále zvažuji předělat stůl v kuchyni ...

    a čičour se má .. takhle vejletit ... je nádherný ...

    užívej dny ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, neváhej, oběhni koupelnová studia, natřískej kachlíky, obruš hrany a stůl polep. Lepila jsem na dýhovanou desku, tak raději chemoprenem, ale spárovačka je neelastická, obyčejná.. Tak si myslím, že by to asi popraskalo, kdyby se to ohnulo. Asi to fakt vyztužíme ze spoda.
      A ty zvonkohry nad topením, nebo někde u krbu..jak jde teplo...to je jak andělské zvonění!....
      papa, L.

      Vymazat
  5. Leni, zvonkohra je krásná. Dobrý nápad. Zvláštní, co síla moře dokáže, viď. Když jsem takové obroušené sklíčko viděla poprvé, spekulovala jsem, co za drahý kámen jsem to našla :-) A moře připomíná celá předsíňka včetně mozaiky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už taková jsem..Jakmile někde něco takového vidím, vždycky to natahám dom. Moji už mě znají a už se i přestali ptát: NA CO TI TO BUDE??? :)))))) No, a ono mi to občas i na NĚCO je :))))
      Díky, Vladěnko...

      Vymazat
  6. Já jsem unešená tou mozaikovou lavičkou! Taková nádhera! A byla by škoda, kdyby se nesměla používat:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Zvonkohra je dokonalá a moc se mi líbí modrá mozaika.

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  8. Leninko, moc Te zdravim, u Tebe je krasne, ze jekehokoli pocasi a Tvoje fotky jsou ponunanim pro oci...mej se krasne a prima podzim o:-) P.

    OdpovědětVymazat
  9. Tady si někdo krásně hrál :-) Vypadá moc krásně! A lavička... tiše závidím, opravdu povedený kousek! Máš tam, Leni, krásné zákoutíčko! J.

    OdpovědětVymazat