24. 12. 2013

Šupiny pro štěstí...

Také jedna z tradičních věcí, na které se nesmí při Štědrém dni zapomenout.
Ono se nesmí zapomenout už při zpracování té krásné a moc dobré české ryby (to už se nám také stalo :)...
Šupiny opláchnu ve vodě, na talířku nechám vyschnout, nastříhám si ze čtvrtky malé čtverečky, tavnou pistolkou lípnu šupinu na papír, z celofánu si ustřihnu o něco větší čtvereček, zabalím šupinu jako dárek, přelepím izolepou a rozdám pod talíře před večeří... Nosíme je pak celý rok v peněženkách - to aby se nás (prý) držely penízky :)
A samozřejmě i pro štěstí!



Milé virtuální přítelkyně, přeji vám opět jedny z těch nezapomenutelných krásných chvil ve společnosti vašich nejmilejších.... Krásný Štědrý den.

9 komentářů:

  1. Leničko krásné a klidné svátky vánoční celé tvé rodině přeji Dita

    no ty šupinky je supr nápad mě se vždycky hrozně pokroutí

    OdpovědětVymazat
  2. Lenko preji vam vsem vsechno jen to nejlepsi k vanocum.

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, krásne a požehnané sviatky celej Tvojej rodine!

    OdpovědětVymazat
  4. A drží se vás ty peníze? Krásné vánoční svátky plné klidu a míru v duši.

    OdpovědětVymazat
  5. Leni, krásný zvyk :) Užívejte svátky! :) Jola

    OdpovědětVymazat
  6. Leničko, krásný nápad ... přeji ti pohodové svátky .... Marki

    OdpovědětVymazat
  7. To vypadá krásně. Teď mě mrzí, že jsme nějakou šupinu neschovala, abych ji mohla takhle krásně zabalit :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Leni, takhle zabalené ty šupinky vypadají moc pěkně. Já tedy šupinku v peněžence mám a je fakt, že občas se mi ty drobný nějak přemnoží, že se pak divím, proč mám těžkou kabelku :-))) Jestli ona nemá být spíš v přihrádce u papírových... ;-) :-)))))

    OdpovědětVymazat