14. 1. 2013

Za městem...

co by kamenem dohodil.... v prosluněném sobotním odpoledni...  můj nový mazlík.... mé "jaksefotítzrcadlovkou" informacemi přehlcené já.... a krajina pod sněhem....











13 komentářů:

  1. To je fakt nespravedlivý ... kam kouknu závěje sněhu, a u nás ni vločka:-((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj Ajko, aby ho za chvíli nebylo až až! :o)))

      Vymazat
  2. Leničko udělala jsi krásné fotky.. už se těším až tou tvojí novou zrcadlovkou vyfotíš tvojeho kočičáka, protože to budou určiět parádní fotky, měj krásné dny pa Dita

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dituško, zatím furt průběžně študuju manuál a zkouším a zkouším.... :o))) A mažu a mažu... :o)))

      Vymazat
  3. Obdivuji, opravdu moc a všechny kdo fotí. Já jsem ráda, když vůbec něco vyfotím a vůbec trošku utrefím objekt, který chci fotit. Fotky jsou krásné, je v nich takový klid. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani díky, ale myslím, že se dost podceňuješ. Ale kdybys přece jen trvala na svém, pak já musím trvat taky na svém - to, co fotíš, mi pravidelně vyráží dech!....

      Vymazat
  4. Juuu, nadherne fotky, jak z pohadky Tri orisky pro Popelku...Moc Te zdravim ze zavate Vysociny.....

    OdpovědětVymazat
  5. To jsou krásné scenérie... u nás také konečně až dnes trochu napadlo, ale trčíme doma s neštovicemi, slečna předala štafetu bráškovi, tak to fakt závidím takovou krásnou procházku :-)

    OdpovědětVymazat
  6. No, moc povedené fotečky. Jde vidět, že jste si se zrcadlovkou padly do oka. těším se na další :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, díky - ale furt se učím a ještě dlooouho budu! .o)))

      Vymazat
  7. Nádherné zimní fotky. Po zrcadlovce jen toužím.

    OdpovědětVymazat